torstaina, kesäkuuta 03, 2010

Ikkunakortti ja muuta kivaa...

Tässä vaihteeksi aivan erilainen kortti mitä olen nyt lähiaikoina tehnyt. Ainakin värimaailma on vahvempi, ei niin hempeää..Ja ensimmäistä kertaa tein tällaisen ikkunakortin, kiva malli.
Tilda tyttösen olen värittänyt vaihteeksi Copic tusseilla ja vähän Inktense kynää sinne tänne, ei paljon. Kuvaa värittäessä ajattelin että Tilda istuis rannalla kuumana kesäisenä päivänä ja kun mulla ei ollut mitään siihen viittaavaa leimaa niin maalasin itse taustan. Ekana hahmottelin kyllä lyijykynällä ja sitten Distress musteilla väritin, lisäksi myös Inktense kynillä:)
Taustan perhoset ja ruoho/perhoskiekurat ovat myös Magnolian leimasimia. Isoihin perhosiin lisäsin Glossya.
Kukat ovat minun vanhaa varastoa, lehdet ja "ruohotupsut" kynttilämanseteista purettuja:)
Just Magnolia haasteessa aiheena oli Hot&Spicy. Mulle tuli kyllä mieleen kuumaa ja tulista ruokaa, mutta kuuma kesäinen päivä sopii myös ja osallistun viimemetreillä tällä kortilla haasteeseen. Kortin voi nähdä myös minun uudessa Magnoliablogissani.


Nyt kun koulu loppuu lauantaina ajattelin että yksi lapsistani voisi antaa tämän kortin opettajalle:) Tekstin olen tulostanut taas...



Psst.....Ja ne aivan ihanat uutiset ja muut kivat:) Minut hyväksyttiin Magnolian DT tiimiin:) Olen niiiin iloinen ja haluan kiittää teitä kaikkia lukijoita ja kommentoijia tästä, koska kaikkien niiden ihanien ja kannustavien palautteiden vuoksi olen aina saanut uutta puhtia ja inspiraatiota tehdä uusia kortteja, KIITOS.


5 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Aivan mielettömän raikas ja kesäinen kortti, hyvää värien käyttöä, tykkään!
Onnittelut DT-pestistä:)

Kirsi kirjoitti...

Oikein paljon onnea uudesta DT-pestistä =) Tämä kortti on mielettömän raikas kesäinen tuulahdus. Taitavasti olet taustan taiteillut ja ihanasti värejä käyttänyt! =)

Satu K kirjoitti...

Upea kortti! Ja onnittelut DT-pestistä :o)

Dena kirjoitti...

OMG! My mouth is on the floor! This is one fantastic card! Talk about hot and spicy!!! Love it!
Thanks for joining Just Magnolia this week!
Hugs, Dena

Sari kirjoitti...

Onnittelut uudelle DT:läiselle!! Upeita ovat korttisi!

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries