sunnuntaina, maaliskuuta 15, 2009

Tästä se sitten alkaa




Päätinpä minäkin sitten vihdoin pitkän harkinnan jälkeen aloittaa blogin. On ollut kivaa seurata erilaisia askartelublogeja ja ehkä nyt saan aikaiseksi osallistua myös joihinkin haasteisiin!
Olen saanut kipinän askarteluun joulukuussa 2008 keskimmäisen tytön luokan askarteluillan perustamisen jälkeen :) Tällä hetkellä tykkään tehdä pääasiassa kortteja mutta myös kaikea muuta kivaa; huovutusta, decoupagea,ompelua ym.. Varsinkin Tilda-jutut ovat aivan mielettömän upeita.
Harmi (tai sitten ei) mutta aikaa liialti ei taida olla tähän harrastukseen kuin viikonloppuisin, joten luulen että postauksia tulee harvakseltaan..

Olen saanut aikaiseksi joitakin kortteja ja laitankin niitä nyt tänne esille. Olen myös huomannut että mitä enemmän tekee sitä enemmän kehittyy. Leimakuvien väritys on kyllä melkoisen haastavaa puuhaa ja sitä saa opiskella koko ajan. Täytyy vain ihastella muiden upeita värityksiä :)

Tässä on muutama 3d-kortti. Näistä tämä minun innostus oikeastaan tähän kortteiluun alkoi.




Nämä Moreheadin kuvat on kyllä ehdottomasi mun suosikkeja




0 kommenttia:

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries